sihanoukville - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu sihanoukville - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu

sihanoukville

Blijf op de hoogte en volg Lita

24 November 2012 | Nederland, Uden

Hoi allemaal
Maandagochtend vertrokken naar Sihanoukville, een leuk guesthouse gevonden met zicht op zee. En een groot balkon zodat we kunnen zien wat er s avonds op straat gebeurt, het is hier een stuk drukker dan in Kampot.We hebben fietsen gehuurd en het stadje bekeken ook de markt bezocht natuurlijk. De stranden zijn hier prachtig!! Echte bountystranden. Het water is erg warm maar ooooo zo lekker.
Agnes wil iedereen bedanken voor de leuke reacties op haar verjaardag sommige via deze site en via de app. Haar verjaardag was echt een feestje!!
We zaten bij onze Ierse pub lekker op het terras en daar gaan plotseling de lampen uit en komt Connor, de eigenaar, al zingend met een grote taart aan voor Agnes!!!! Het hele cafe zong Happy Birthday Agnes was volkomen beduust. Want had dit absoluut niet verwacht, we komen daar pas 2 dagen een biertje drinken s avonds en dan zo n taart. Lita had de avond daarvoor gevraagd of hij iets speciaals kon regelen bv een hapje en een lekker apart drankje of zo, ja nou dat wist hij eigenlijk niet want hij had geen hapjes. oke jammer dan, dus ook voor Lita was deze taartactie een volkomen verrassing!!! We hebben er erg leuke foto's van die zien jullie binnenkort.
Donderdag hadden we een rustig dagje strand en gisteren zijn we naar het natoinal park geweest. Was erg leuk , we zijn alleen bijna doodgestoken door de muggen tijdens de jungletrekking, ondanks al ons smeren,kleding, het maakt die beesten geen zak uit.
Vandaag,zaterdag hebben we onze ticket geboekt voor de terugreis naar Bangkok, voor komende dinsdagnacht.
Nu gaan we lekker zwemmen in onze exotische zee!!!!!
Ria van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter Kim!! Als ik terug ben wil ik wel een paar foto's zien hoor!!
Anneke en Jan weten jullie nu zo onderhand waar we zitten??? In het zuiden van Cambodja aan de kust.
Lieve mensen we smelten hier en gaan nu zwemmen het is al 12.45 uur
Lieve groetjes en kussen van ons

• 24 November 2012 - 09:31

Sjoerd, Suzanne & Floris:

Geniet met volle teugen van de laatste week!

XXXXXXXXXXXXXX

• 24 November 2012 - 14:34

Maaike En Emma:

Lieve (o)ma's,
    Op advies van jullie appje, meteen weer het reisverslag gelezen!

Klinkt weer heerlijk!
    Geniet van de laate dagen. Dan zit het er alweer op. Hoewel ik daar wel een beetje blij mee ben, stiekem :).

Dikke kussen van ons

• 25 November 2012 - 00:06

Jos :

Wat een super verrassing was dat voor Agnes! Nog proficiat!!! Geniet er nog ff van!
    X