Koh Samui en Kao Lak - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu Koh Samui en Kao Lak - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu

Koh Samui en Kao Lak

Blijf op de hoogte en volg Lita

15 November 2015 | Nederland, Uden

Sawadee Ka

We kunnen geen internet café vinden dus even via de telefoon.
Zondag de 8e zijn we naar Koh Samui vertrokken. Met de bus naar de boot en het verliep super gladjes. Alles keurig op tijd. We kwamen in een prachtig resort terecht pal aan zee!! In een klein huisje, geweldig!! De volgende dag hebben we een scooter gehuurd en zijn we het eiland gaan verkennen. Het is een klein eiland dus we konden hier en daar een stopje maken. S avonds hadden we een hoosbui want we zaten daar nl in de regentijd haha!! Maar goed, in de avond is het geen probleem. De volgende dag lekker even naar het strand en woensdag weer verder reizen. Ook weer keurig op tijd opgehaald bij ons huisje en met de boot weer naar het vaste land, Surat Thani. En met de bus naar Kao Lak. We zijn naar het tsunami memorial parc en het museum geweest, best wel indrukwekkend. Er staan ook overal bordjes met de vluchtroute als er een tsunami komt. We hebben een fiets gehuurd om lekker rond te toeren maar het is wat heuvelachtig, niet zo geweldig dus de volgende keer maar een scooter!! Vrijdag naar de Similan eilanden was een fantastische trip. Wat is het daar mooi. We sliepen in een tentje dat was wel erg warm maar SUPER!!! We zijn wel lek geprikt door de muggen en dat begon al in Hua Hin. Alles hebben we op ons lijf gesmeerd maar we zitten vol, nu hebben we een nieuw middeltje en dat helpt wel, gelukkig of we hebben geen plek meer over op ons lijf dat kan natuurlijk ook. En jeuken!!!!!!!! Maar goed, toen de boten weer vertrokken hadden wij het strand bijna voor onszelf alleen er waren maar een paar tenten bezet. Ook weer geweldig. De volgende dag onze tour afgemaakt naar nog 2 eilanden. Het was een fantastische ervaring. Vandaag dus een scooter gehuurd, ook leuk haha!! En een heerlijke massage gehad van een uur. Nu is de fucking hell losgebroken het regent als een achterlijke en hier op Kao Lak is het geen regentijd!! We hebben nog niet zo n harde bui gehad als nu. En het blijft heet. Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte tot gauw!! Dikke knuffel van ons.

• 15 November 2015 - 14:00

Inge:

hey ..wereldreizigers of zal ik jullie Robinsons noemen. .geweldig !!
    natuurlijk werkt de blog op de telefoon, niemand aan gedacht.
    wij zijn begonnen aan de echte herfst.....nat .. wind...regen en al die ellende meer, dus geniet van de zon en de warmte, want hier word het echt afkicken voor jullie.

ik blijf jullie volgen..
    have fun xxx inge

• 15 November 2015 - 15:58

Ingrid:

Fijn weer iets van jullie te horen!
    Ook hier is de fucking hell losgebroken, maar dan van heel andere orde. In Parijs zijn vrijdagavond een paar terroristen tekeer gegaan in een restaurant, op een terras, in het voetbalstadion en een concertzaal. Tot nu toe 129 doden en nog zeker 100 zwaar gewonden! Te bizar voor woorden! Ik weet niet of jullie daar iets van meegekregen hebben, maar de hele wereld heeft het er natuurlijk over.
    Jullie zitten daar in het paradijs zo te horen! Geniet er nog maar lekker van!
    Veel liefs uit Uden!

• 20 November 2015 - 22:09

Inge:

Amigomaatjejut. ..
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. .
    Een gezellige dag. .geniet nog even van je vakantie
    Borrel en taart houd ik tegoed..
    Xx jul