negombo - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu negombo - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu

negombo

Door: agnes en lita

Blijf op de hoogte en volg Lita

29 Oktober 2017 | Nederland, Uden

Hallo allemaal.

Na een lange reis aangekomen in Colombo vrijdagochtend om 9.00. Op de luchthaven werden we, nou ja we, opgehaald door de broer van een collega van mij (lita). Alleen was er klein misverstandje want hij dacht dat ik alleen was!!! zijn vrouw had een prachtige bloemenkrans voor mij gemaakt en keek een beetje vreemd naar Agnes zo van wie is u en wat doet u hier hahaha!! we moesten daarna met 4 personen en 2 koffers in een heel klein autootje hilarisch. Ze vonden het heel vervelend voor ons maar wij maken ons daar niet zo druk om. We gingen naar hun huis want er was een kamer voor mij gereed gemaakt waar ik een maand in kon blijven met een klein keukentje en badkamer, echt gezellig zag het er uit alleen.......niet voor 2 personen!!Dus weer een klein misverstandje. even wat drinken bij hun en toen kwam een neef binnen met zijn kleine dochtertje even naar de Hollandse kijken verbazing want het waren er 2. Die broer ging half Negombo door om voor ons iets moois te zoeken en dat vond ie. Een mooi hotel met zwembad en een groot terras met uitzicht op zee bij onze kamer. Het was bloedheet dus even zwemmen en daarna een wandeling maken. 100 tuk tuk mannen riepen iedere keer TAXI!!! In het begin no thank you en later niet meer reageren totdat.....er een tuk tuk man bleef aanhouden... bleek het de neef te zijn die ons meenam door Negombo een kleine sightseeing. Erg leuk. De volgende dag kwam broer ons ophalen en zijn we naar de vismarkt gegaan en hebben daar reuzegamba's gekocht want neef ging voor ons koken die avond. verder nog met de boot de zee op naar de vissers en een beetje varen. Het was een warme dag dus nog even zwemmen. Nou, dat kon niet want er was een doopplechtigheid bezig in het zwembad!!!!????? Fijn he, een zwembad bij je hotel!!! nou ja, dan maar naar het strand ook erg leuk alleen Agnes is altijd zo'n zandbak als we teruggaan naar onze kamer!!!! Die avond hebben we heerlijk gegeten bij onze familie. Vandaag stalen rossen gehuurd en op pad. Morgen gaan we naar anuradapura. we kunnen nog geen foto's plaatsen want we zitten in het internetcafe , er is slechte wifi verbinding in het hotel .
Nou mensen dit was het voor nu. Over een paar dagen zijn we weer terug. We hopen dat het niet te koud is bij jullie :)
Lieve groetjes van ons

• 29 Oktober 2017 - 11:25

Als van ouds

• 29 Oktober 2017 - 11:25

Als van ouds

• 29 Oktober 2017 - 11:28

Inge:

Ook mijn start vh verhaal als van ouds
    Sorry ging iets mis
    Nwe poging...
    Een hylarische start dames..
    Geweldig!!
    Geniet ervan..

• 29 Oktober 2017 - 12:46

Ingrid :

Klinkt goed weer allemaal! Wat bijzonder om bij mensen thuis te komen daar. Veel plezier!

• 29 Oktober 2017 - 22:00

Betty:

AYUBOWAN sis en Agnes !!!!!!!
    Het klinkt allemaal geweldig en zo te horen/lezen is het weer een heerlijke start van een supermooie vakantie met een bloedheet en vooral vochtig klimaat. Maar dat mag de pret niet drukken want er is volop zeewater. Toch ? Lekker plonsen !
    Genieten jullie vooral van de prachtige flora en fauna en natuurlijk van de geweldige gastvrije, aardige mensen !
    Liefs, je zus

• 30 Oktober 2017 - 13:00

Anja En Ed :

Leuk jullie zo te kunnen volgen,maak er een mooie vakantie van en geniet van de warmte hier is het 10 graden.je zuster en zwager

• 30 Oktober 2017 - 16:53

Ria F:

Haha, waarom verbaasd me dat niet

• 30 Oktober 2017 - 21:33

Oekie:

Wat een leuke start van jullie vakantie. Haha

• 31 Oktober 2017 - 12:18

Thijs :

haha, altijd wel weer wat te beleven zo met zijn 2tjes.
    Maar door alle ervaring ook lekker relax kunnen blijven! Top!

Geniet ervan!

• 31 Oktober 2017 - 12:21

Thijs:

Had Negombo niet moeten google bij afbeeldingen..

Geen slechte ruil zo'n strand vs een zwembad ;)

• 03 November 2017 - 15:00

An & Jan:

Hoi dames, dat klinkt weer leuk! Alweer veel beleefd.

Zijn benieuwd naar de eerste foto's. Hier is het nog zacht maar wel af en toe de winterjas al aan.

Grtjs kus kus .