Malediven - Reisverslag uit Geeste, Duitsland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu Malediven - Reisverslag uit Geeste, Duitsland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu

Malediven

Door: Agnes en Lita

Blijf op de hoogte en volg Lita

20 November 2017 | Duitsland, Geeste

Hallo allemaal
Nog even een laatste verslag van onze belevenissen.
Woensdag zijn we vertrokken uit Unawatuna. Het was best even uitzoeken hoe we op het vliegveld in Colombo moesten komen. Er ging wel een bus naartoe alleen was het niet zo makkelijk om van Colombo naar het vliegveld te komen. Die bus was wat onduidelijk. Nou niet moeilijk doen dan en een taxi bestellen!! Even luxe na al het local vervoer!
Op het vliegveld van Colombo stond nergens iets aangegeven. Waar zijn de incheckbalies? Na wat rondlopen toch gevonden. Daarna 3x handbagagecheck en dan zoeken naar de gate. Wat een gedoe!!
Om 21.30 op luchthaven Hulhumale. Koffer halen en waar moeten we eruit? Achter een groepje Chinezen aangelopen en ja hoor...de haven!! En we hadden REGEN!! Op de boot naar Male. Daar moesten we overnachten want de ferry ging pas de volgende ochtend om 10.00 uur. In de regen met een taxi een slaapplaats zoeken in een stad die we niet kennen en waar we óók geen trotter van hebben. Nou dat duurde tot 23.30 uur want die gozer had steeds een duurder hotel voor ons. Uiteindelijk wel iets gevonden en hij vroeg 30 dollar voor z n ritje. Ja daaaag. We gaven hem de helft en hij nam 5 dollar en liep boos weg. Lekker goedkoop dus, de mafkees. Goed geslapen en de volgende morgen met de ferry naar Maafushi. Een leuk hotel gevonden alleen miezerde het nog steeds!!
De volgende dag stralend weer en dat is het ook gebleven. Heerlijk chillen op het eiland en een snorkeltour gemaakt.
Daar hebben we dolfijnen en roggen gezien en hele grote schildpadden en natuurlijk heel veel vissen erg mooi!!
En als afsluiter gaan we morgen op onze laatste dag een tour doen naar een ander eiland waar we tussen de haaien en roggen gaan zwemmen. Agnes is morgen jarig dus maken we er een mooie dag van!!! We hebben wat foto's geplaatst dus kijk even onder de noemer foto's. We proberen weer wat foto's te plaatsen bij dit verslag, lukt dat niet staan ze ook onder "foto's ".
Dit was het laatste verslag. Fijn dat jullie ons gevolgd hebben, we hebben.genoten van de reacties.
Bedankt allemaal en tot gauw weer!!!
Dikke kussen en liefs van ons

• 20 November 2017 - 15:08

Ria Verschuijten:

Hoi dames

Heerlijk n paar daagjes genieten en snorkelen.
    alvast n fijne terug reis gewenst .

Groetjes Ria V
    XX

• 20 November 2017 - 16:52

Ria F:

Wat gaat dat snel....

• 20 November 2017 - 16:57

Ria F:

Ik zie maar een klein stukje tekst van mij terug, terwijl ik toch wat meer had geschreven. Hoop dat jullie dat ook kunnen lezen. Zo niet, shit. Agnes alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet en maak er een mooie dag van. Dikke knuffel

• 20 November 2017 - 18:10

Inge:

Hee !!
    Time fly.s when your having fun...
    Bijna naar huis....ongelovelijk
    Weer een top vak dames hoop meegemaakt..( niks aparts dat is al standaard)
    Prachtige dingen gezien...
    Maatje morgen jarig...maak er een top dag van....wie kan nou zeggen heb me verjaardag gevierd op een bounty eiland....
    Borrel hou ik tegoed...dikke kus voor jullie

• 20 November 2017 - 21:34

Gery:

Wat een prachtige verhalen en wat hebben jullie veel meegemaakt en gezien. Fantastisch. Agnes alvast gefeliciteerd met je verjaardag en morgen een topdag. En een hele goede terugreis.

• 21 November 2017 - 08:04

Kim:

Wow wat een prachtig avontuur!
    en wat vliegt de tijd..
    Een fijne laatste dag en een goede terugreis!
    groetjes,
    Kim

• 21 November 2017 - 18:44

Selma:

Lieverds, nog even lekker genieten! Agnes van harte gefeliciteerd meid! Dikke knuffels xxx

• 21 November 2017 - 22:13

Astrid:

Janne werkte bij ons en van haar hoorde ik van jullie avontuur, gaaf hoor!
    Goeie terugreis en remember je herinneringen, groetjes