Hua Hin en Koh Tao - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu Hua Hin en Koh Tao - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu

Hua Hin en Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Lita

07 November 2015 | Nederland, Uden

Sawadee ka

Na ons laatste avondje Bangkok in de rosse buurt zijn we de volgende ochtend vertrokken naar Hua Hin. Om 9.00 uur zouden we opgehaald worden met de minibus bij ons guesthouse, het werd uiteindelijk 9.45 en daar begon het mee ggrrrr!!! Met de minibus naar de taxi, met de taxi naar de busterminal. Wachten op de minibus????? Hoezo wachten!!! Inmiddels was het 11.30 toen we vertrokken met een local minibusje, rottig zitten dus. Om wat tijd in te halen gaf ie plankgas, met ongeveer 140km per uur over de weg, en dat zijn geen wegen zoals bij ons hoor!! De reis duurt officieel 3 uur maar wij waren nog geen 2 uur later op plaats van bestemming, Hua Hin. Een leuk plaatsje, lekker gegeten en het plekje verkend. De volgende dag even naar het strand, ons eerste kleurtje opgedaan en natuurlijk weer iets te veel au au. Hua Hin was klein dus gauw gezien en door naar Koh Tao. Dit tripje was perfect geregeld. Met de bus en de boot, liep allemaal gesmeerd. Om 8.30 vertrokken met een grote touringcar, heerlijk. Daarna in Chumphon de boot naar Koh Tao. Mooi eiland. Gisteren een flinke bui gehad van een paar uur haha!!! Vandaag zijn we gaan snorkelen rondom het eiland, we gingen met een boot en deden 5 plekken aan om te snorkelen. Het was best wel mooi maar het is geen Egypte, die blijft toch favoriet. Maar het was een heerlijke dag en nu was onze rug aan de beurt om te kleuren, iets te veel dus au au au.
Morgen gaan we weer verder en is Koh Samui aan de beurt.
Doei allemaal tot gauw
Dikke kus van ons XXX

• 07 November 2015 - 12:58

Els Van Vroenhoven:

HE HE, eindelijk is het me dan toch gelukt.
    Weet niet wat ik fout deed maar het lukt me niet om bij jullie verslagen te komen.

Hoe is het daar, de foto's zien er hartstikke mooi uit.

• 07 November 2015 - 13:18

Suzanne:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben.... En goed blijven smeren, haha!

• 07 November 2015 - 15:46

Inge:

Zomaar ff tijd om een verslagje te typen ..leuk...
    Misschien investeren in een Thais zonne crempje vast ook niet duur! haha

goed te horen dat jullie je prima vermaken al gaat backpacken niet altijd zoals jullie hopen ,maar heeft ook zijn charmes.
    tot het volgende verslag
    doei doei
    xx inge

• 08 November 2015 - 14:10

Ria:

Hallo wereldreizigers

Zo het wil niet echt lukken met taxi s en bussen
    maar de aanhouder wint.
    En nu Koh Samui gaan verkennen.
    En oppassen voor de zonnestralen dames.

Gr. Ria

• 13 November 2015 - 19:50

Ingrid :

Zeg dames, waar blijven die sterke verhalen? Ik zag wel een foto in bikini voorbij komen, maar jullie hebben deze blog tenslotten niet voor niets.
    Om jullie blij te maken: het weer wordt hier nu echt minder. Dit weekend herfst! Dus geniet nog maar ff lekker in bikini, kunnen jullie ons straks jaloers maken met die bruine tint.
    Liefs,
    Ingrid