Phuket en Krabi - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu Phuket en Krabi - Reisverslag uit Uden, Nederland van Lita Roozeboom - WaarBenJij.nu

Phuket en Krabi

Blijf op de hoogte en volg Lita

21 November 2015 | Nederland, Uden

Sawadee ka

Na een enorme hoosbui van 3 uur op de laatste avond in Kao Lak zijn we de volgende dag vertrokken naar Phuket. Langs de kant van de hoofdweg wachten op de lokale bus, en ja hoor , die kwam!!! Na 3 uur aangekomen in Phuket, Patong beach. Een kamer gevonden met een zwembad voor de deur, heerlijk en gelijk zwemmen natuurlijk. Rond 18.00 uur maar even Patong verkennen, een CULTUURSHOCK!!!! Wat een vreselijke drukte en herrie, nou hier willen we niet blijven!! Maar we hadden wel voor 2 nachten geboekt dus de volgende dag zoeken naar een ander plekje, zonder baggage dat is wel fijn. Naar Kata beach gegaan want dat was rustiger volgens de trotter. Nou ja, rustiger......daar was nou weer geen reet te beleven, een dood stadje. En zoals gewoonlijk was het weer een storm in een glas water want Patong beach was eigenlijk wel leuker. Dus weer terug. 'S avonds rond 22.00 uur de hort weer op en dat beviel een stuk beter, ook wel herrie maar nu wat te zien erbij, paaldanseressen en go go girls en ook de ladyboys waren weer van de partij. Toch wel supetgezellig hoor!! Het volgende straatje was voor de homo's, echt geweldig. Als homo kan je hier vrij leven. Het is heel normaal hier om gearmd als homostel rond te lopen. De volgende dag de olifantentrekking gedaan , was wel aardig en hebben vreselijk gelachen. Een beetje zitten kletsen met een Nederlands echtpaar heel gezellg want Nederlanders zie je hier heel weinig, wel zo rustig. We hebben lekker aan het strand gelegen en zijn naar een avondvoorstelling geweest van Fantasea, was wel leuk, ook met olifanten hahaha!!
Vanuit Phuket weer met de lokale bus naar Krabi gereisd. We zitten in de stad in een leuk guesthouse. Vandaag is Agnes jarig en hebben we vanmorgen koffie gedronken met wat wij dachten een kleingebakje hahaha, we moeten niet denken. Een megataart met ijs en slagroom een hele banaan en stroop erover,en dat 2 keer, jeeeeezus!!!
Morgen gaan we een tripje naar de Phi Phi eilanden maken. Ongeveer 5 eilanden/ stranden. Onze terugvlucht naar Bangkok hebben we ook al geboekt vanmorgen, dus een druk dagje geweest. Nu even een milkshake dus dike kus van ons.

• 21 November 2015 - 11:32

Ingrid:

VAN HARTE GEFELCITEERD LIEVE BUUF!!! XXXXXXXXXX
    Geniet nog van de laatste dagen!

• 21 November 2015 - 19:07

Ria:

Hoi dames

Fijn om te lezen dat jullie je toch nog vermaakt hebben in Phuket.
    De phi phi eilanden zijn ook de moeite waard.
    Wens jullie alvast n goede reis naar huis toe .

Gr. Ria V.

• 22 November 2015 - 00:32

Inge:

Ook deze keer reageer ik ff op jullie verslag..
    Goed te weten dat jullie je nog goed vermaken. .
    Hopelijk je verjaardag goed gevierd..wij hier ook feestje
    morgen niet brak.. hoop ik haha
    Geniet nog ff samen. Zit er bijna op...
    Xx inge